SILK ASIAN DINING APELDOORN

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 1454 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Silk Asian Dining Apeldoorn. Meer weten? Ontdek meer

6 jun 2026 om 10:31 Ook deze keer weer stipt op het eten bezorgd
4 jun 2026 om 19:32 Super lekker eten, de eend was uitzonderlijk, Besteld graag nog een keer hier!!!!!!!
3 jun 2026 om 6:37 Skimpy fish cuts on the nigiri. Ebi tempura roll had a nice presentation but was too greasy for my taste. Ika kushi was overcooked and way more chewy than I’m used to. Maybe it’s the drawback of having it delivered, but I won’t order it again
29 mei 2026 om 8:18 Heerlijk, warm en op tijd bezorgd
28 mei 2026 om 20:38 Normaal is het altijd top en vers maar de sushi leek dit keer niet vers te zijn. Was erg droog, jammer. Was wel snel bezorgd!
25 mei 2026 om 21:48 Always delicious but the rice is huge hahaha
24 mei 2026 om 18:34 Ik vond de rijst niet smakelijk, het was heel flauw. De rolletjes vielen uit elkaar en waren erg ongelijk. Mini stukjes zalm met teveel vet in de maki. Helaas niet genoten. Bezorging was goed. Maar ben niet verleid tot nieuwe aankoop.
23 mei 2026 om 13:41 Wel een dag te laat met een reactie. Weer bedankt voor het bezorgen van de bestelling van gisteren om 18:00 uur
23 mei 2026 om 11:51 Er zat een haar in de sushi, en 1 kleine stuk zalm terwijl ik geen sushi’s had waar zalm in hoort te zitten, vorige keer ookal 1,5 uur te laat bezorgd terwijl ik aan het werk was het gaat steeds achteruit hier. Niet hygiënisch te werk gegaan
21 mei 2026 om 20:26 Heerlijke pokebowl gegeten!
17 mei 2026 om 19:52 Helaas kan ik geen foto plaatsen, maar de sushi zag er echt walgelijk uit. Silk in Zwolle is echt top maar hier in Apeldoorn een tegenvaller. De zalm was ook veelste droog.
17 mei 2026 om 18:57 Heerlijk gegeten, lekker malse biefstuk. De bestelling is netjes geleverd. Hele vriendelijke bezorger